Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres na adres Agadol Łazienki Ryszard Jasik, Krzeczyn 81, 56-400 Oleśnica lub adres e-mail sklep@agadollazienki.pl.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy.
Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
 Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Agadol Łazienki Ryszard Jasik, Krzeczyn 81, 56-400 Oleśnica niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę:
- baterie i drobne akcesoria łazienkowe - 30 zł
- umywalka o szerokości do 80 cm - 40 zł
- umywalka o szerokości 81-120 cm - 120 zł
- umywalka o szerokości powyżej 120 cm - 250 zł
- szafka do samodzielnego montażu - 40 zł
- szafka zmontowana - 120 zł
- brodzik o najdłuższym wymiarze do 80 cm - 40 zł
- brodzik o najdłuższym wymiarze przekraczającym 80 cm - 120 zł
- parawan wannowy, drzwi wnękowe, kabina prysznicowa - 250 zł
- grzejnik o najdłuższym wymiarze do 120 cm - 40 zł
- grzejnik o najdłuższym wymiarze powyżej 120 cm - 120 zł
- wanna - 250 zł
- pozostałe produkty, nieujęte powyżej, koszt przesyłki do uzgodnienia.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Przypominamy o odpowiednim zabezpieczeniu zwracanego towaru na czas przesyłki.

REKLAMACJA:

Wszystkie produkty dostępne na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte gwarancją. Oferujemy przedmioty sprawdzone i dobrej jakości.

Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś zanim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z nami – sklep@agadollazienki.pl

Towar wymienimy na prawidłowy, pokryjemy również koszty wysyłki.

Jeżeli otrzymałeś wadliwy produkt skontaktuj się z nami - telefonicznie lub mailowo - w mailu podaj swoje dane to ułatwi nasz kontakt.

Uszkodzony przedmiot należy odesłać na nasz adres wraz z pismem opisującym uszkodzenie. Reklamowany towar należy odesłać na swój koszt. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Nowy przedmiot wysyłamy na nasz koszt. W przypadku braku danego towaru proponujemy inny znajdujący się w naszym asortymencie lub zwracamy pieniądze.

Do odsyłanej REKLAMACJI prosimy dołączyć PISMO Z OPISEM REKLAMACJI ORAZ DOWÓD ZAKUPU (paragon/faktura). Reklamacje rozpatrujemy w terminie zgodnym z wymogami prawa polskiego.
Kliknij aby pobrać formularz reklamacji.

Opis procedury reklamacyjnej

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@agadollazienki.pl  lub w formie pisemnej na adres Agadol Łazienki Ryszard Jasik, Krzeczyn 81, 56-400 Oleśnica.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy (zakupu) stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.